Julehjælp

# Nyheder

Julehjælp

Glostrup Sogn uddeler igen i år Julehjælp til borgere i Glostrup, der har brug for en hjælpende hånd i julemåneden. Torsdag d. 19. december overrækkes Julehjælpen i Glostrup Kirke til ansøgere, udvalgt af sognets præster. Hjælpen består i år af gavekort til Glostrup Centret.

Du kan ansøge om julehjælp ved først at hente og udfylde et ansøgningsskema, som derefter afleveres i vores sognegård.

Ansøgningsskemaet kan downloades her, eller du kan hente et eksemplar på kirkekontoret i normal åbningstid.

Det udfyldte skema afleveres i Sognegården, Østervej 8, d. 20. november kl. 13-16 eller 26. november kl. 10-13.

Når du afleverer skemaet, vil en af vores præster tage en kort snak med dig om baggrunden for din ansøgning. Præsterne vælger, hvem der modtager Julehjælp ud fra deres samtaler med ansøgerene. Det er derfor vigtigt at skemaet afleveres på førnævnte tidspunkter, eller at du laver en nærmere aftale med en præst – læs nærmere på side 2 af ansøgningsskemaet. Vi giver besked via SMS om din ansøgning imødekommes.

Vi er meget glade og taknemmelige for at kunne hjælpe Sognets borgere gennem svære tider, og takker derfor alle der støtter op om indsamlingen til julehjælp via donationer.

Du kan donere til Julehjælpen på MobilePay nr. 419519

- noter at beløbet er til Julehjælp.

Du vil måske også kunne lide...